Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Klachten zijn niet leuk voor ons en zeker niet voor u! Daarom doen wij ons uiterste best om deze samen met u zo snel mogelijk en naar tevredenheid op te lossen. U kunt een klacht per e-mail (info@manu-motorprts.nl) bij ons melden. 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging (uiterlijk de eerstvolgende werkdag). Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden. Mocht ons antwoord meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan meteen op de hoogte stellen.

Mocht blijken dat wij samen met u uw klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen, dan kunt u ook contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Indien ook deze bemiddelingspoging niet tot een bevredigende oplossing leidt, dan kan u eveneens het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie (SGC). Zie onze Algemene Voorwaarden.